سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیمان در میان مردم، شریفترین وشکیباترین و پرگذشت ترین و خوش خلق ترین کسان اند . [امام علی علیه السلام]
پنجره آبی
زندگی
  • نویسنده : اسماعیل قنواتی:: 85/8/8:: 5:15 عصر
  • روشن می شوم

    از کمترین ارزش ها

    شروع می کنم

    از جذر

    وحالا می خواهم

    به مجذور خود برسم

    به نفس هایت

    گرمای این قفس

    به سخت شدن زندگی

    با قانون های پر هدف

    یا بی هدف

    از کمترین ارزش ها

    شروع می کنم

    و زندگی را

    در جمع  تن هامان

    خلاصه

    و حالا خاموشش می کنم.

     

                     

                                                          اسماعیل قنواتی


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 5118
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 1
    ... فهرست موضوعی یادداشت ها...
    شعر[9] .
    ............. بایگانی.............
    ادبیات

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    پنجره آبی
    اسماعیل قنواتی

    .......... لوگوی خودم ........
    پنجره آبی
    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........