سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانش خود به پیکار با نادانی اش برخیزد به بالاترین خوشبختی می رسد [امام علی علیه السلام]
پنجره آبی
امروز گذشت
  • نویسنده : اسماعیل قنواتی:: 85/8/8:: 5:17 عصر
  • ما دیوانه ایم , مست یم
    یا , پست یم
    امروز گذشت
    امروز دیگر
    نه رنگ نگاهت را دارم
    نه شوق صدایت

    امروز گذشت در یک لحظه
    مثل لحظه ای که تو
    از من گذشتی
    و فردا هم

    ما دیوانه ایم , مست یم
    یا , پست یم
    من بار دارم از تو
    ولی جنین خود را
    در جوی کنار خیابان دفن می کنم
    و از روز تولدت
    می دانستم
    که یک روز در زیر باران
    دست هایم را رها خواهی کرد

    امروز گذشت
    وقتی در کنار درختان
    لب خند می زدم
    زیر پایت , خش خش می کردم
    وبه دنبال لانه ای می گشتم
    تا دست هایت را در آن مخفی کنم

    امروز گذشت و امروز ها هم
    ما دیوانه ایم , مست یم
    یا , پست یم .

                                       اسماعیل قنواتی


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 5117
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 1
    ... فهرست موضوعی یادداشت ها...
    شعر[9] .
    ............. بایگانی.............
    ادبیات

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ........... درباره خودم ..........
    پنجره آبی
    اسماعیل قنواتی

    .......... لوگوی خودم ........
    پنجره آبی
    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........